دانلود پاورپوینت بازاريابي؛ مديريت رابطه سودمند با مشتري( فصل اول كتاب اصول بازاریابی تالیف كاتلر و

دسته بندي : علوم انسانی » مدیریت
عنوان: دانلود پاورپوینت بازاريابي؛ مديريت رابطه سودمند با مشتري( فصل اول كتاب اصول بازاریابی تالیف كاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده(
دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی(
فرمت: پاورپوینت
تعداد سالاید: 32 اسلاید
كتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح كارشناسی و كارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت كامل و جامع فصل اول این كتاب با عنوان "بازاريابي؛ مديريت رابطه سودمند با مشتري" در 32 اسلاید می باشد كه می تواند به عنوان سمینار در كلاس و ارائه كلاسی مورد استفاده قرار گیرد بخشهای اصلی این فایل شامل موارد زیر است:
بازاريابي چيست؟
فرایند بازاریابی
پنج اصل اساسي بازار و مشتري
نياز، خواسته و تقاضاي مشتري
پيشنهادهاي بازاريابي- محصولات، خدمات و تجربيات
ارزش و رضايت مشتري
داد و ستد و ارتباطات
بازارها
عناصر يك سيستم نوين بازاريابي
طراحي استراتژي بازاريابي بر اساس مشتري
انتخاب مشتري براي خدمت گذاري
انتخاب طرح ارزش
گرايشهاي مديريت بازاريابي
رویكرد توليد
رویكرد محصول
رویكرد فروش
رویكرد بازاريابي
بازاريابي اجتماعي
سه موضوع اساسي در خط مشي بازاريابي اجتماعي
آماده كردن طرح و برنامه بازاريابي يكپارچه
مديريت ارتباط با مشتري
ايجاد وفاداري مشتري و حفظ او
رشد سهم مشتري
ايجاد دارايي مشتري
برقراري رابطه درست با مشتريان درست
روندها و نيروهايي كه باعث تغيير بازاريابي و به چالش كشيدن استراتژيهاي بازاريابي شده اند

دسته بندی: علوم انسانی » مدیریت

تعداد مشاهده: 7759 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: powerpoint

تعداد صفحات: 32

حجم فایل:289 کیلوبایت

 قیمت: 30,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل پشتیبانی 24 ساعته : 09909994252
  • راهنمای استفاده:
    عنوان: دانلود پاورپوینت بازاريابي؛ مديريت رابطه سودمند با مشتري( فصل اول كتاب اصول بازاریابی تالیف كاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده(
    دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی(
    فرمت: پاورپوینت
    تعداد سالاید: 32 اسلاید
    كتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح كارشناسی و كارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت كامل و جامع فصل اول این كتاب با عنوان "بازاريابي؛ مديريت رابطه سودمند با مشتري" در 32 اسلاید می باشد كه می تواند به عنوان سمینار در كلاس و ارائه كلاسی مورد استفاده قرار گیرد بخشهای اصلی این فایل شامل موارد زیر است:
    بازاريابي چيست؟
    فرایند بازاریابی
    پنج اصل اساسي بازار و مشتري
    نياز، خواسته و تقاضاي مشتري
    پيشنهادهاي بازاريابي- محصولات، خدمات و تجربيات
    ارزش و رضايت مشتري
    داد و ستد و ارتباطات
    بازارها
    عناصر يك سيستم نوين بازاريابي
    طراحي استراتژي بازاريابي بر اساس مشتري
    انتخاب مشتري براي خدمت گذاري
    انتخاب طرح ارزش
    گرايشهاي مديريت بازاريابي
    رویكرد توليد
    رویكرد محصول
    رویكرد فروش
    رویكرد بازاريابي
    بازاريابي اجتماعي
    سه موضوع اساسي در خط مشي بازاريابي اجتماعي
    آماده كردن طرح و برنامه بازاريابي يكپارچه
    مديريت ارتباط با مشتري
    ايجاد وفاداري مشتري و حفظ او
    رشد سهم مشتري
    ايجاد دارايي مشتري
    برقراري رابطه درست با مشتريان درست
    روندها و نيروهايي كه باعث تغيير بازاريابي و به چالش كشيدن استراتژيهاي بازاريابي شده اند



  • محتوای فایل دانلودی:
    عنوان: دانلود پاورپوینت بازاريابي؛ مديريت رابطه سودمند با مشتري( فصل اول كتاب اصول بازاریابی تالیف كاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده(
    دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی(
    فرمت: پاورپوینت
    تعداد سالاید: 32 اسلاید
    كتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح كارشناسی و كارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت كامل و جامع فصل اول این كتاب با عنوان "بازاريابي؛ مديريت رابطه سودمند با مشتري" در 32 اسلاید می باشد كه می تواند به عنوان سمینار در كلاس و ارائه كلاسی مورد استفاده قرار گیرد بخشهای اصلی این فایل شامل موارد زیر است:
    بازاريابي چيست؟
    فرایند بازاریابی
    پنج اصل اساسي بازار و مشتري
    نياز، خواسته و تقاضاي مشتري
    پيشنهادهاي بازاريابي- محصولات، خدمات و تجربيات
    ارزش و رضايت مشتري
    داد و ستد و ارتباطات
    بازارها
    عناصر يك سيستم نوين بازاريابي
    طراحي استراتژي بازاريابي بر اساس مشتري
    انتخاب مشتري براي خدمت گذاري
    انتخاب طرح ارزش
    گرايشهاي مديريت بازاريابي
    رویكرد توليد
    رویكرد محصول
    رویكرد فروش
    رویكرد بازاريابي
    بازاريابي اجتماعي
    سه موضوع اساسي در خط مشي بازاريابي اجتماعي
    آماده كردن طرح و برنامه بازاريابي يكپارچه
    مديريت ارتباط با مشتري
    ايجاد وفاداري مشتري و حفظ او
    رشد سهم مشتري
    ايجاد دارايي مشتري
    برقراري رابطه درست با مشتريان درست
    روندها و نيروهايي كه باعث تغيير بازاريابي و به چالش كشيدن استراتژيهاي بازاريابي شده اند