پاورپوینت فصل پنجم کتاب اصول و مبانی مشاوره نوشته ساموئل گلادینگ (مراحل مشاوره:مشاوره)

دسته بندي : کتاب » روانشناسی و روانپزشکی
پاورپوینت فصل پنجم کتاب اصول و مبانی مشاوره نوشته ساموئل گلادینگ (مراحل مشاوره:مشاوره) ترجمه مهدی گنجی در قالب PPTX  و در حجم 36 اسلاید:  

بخشی از متن:  
مقدمه: 
موفقیت آمیز بودن مشاوره،بهalliance(اتحاد،اتفاق،ائتلاف) موثر بین مشاور و مراجع وابسته است.اصطلاح coalition نیز به معنای ائتلاف است.در مشاوره و روان درمانی دو اصطلاح allianceوcoalitionدم معنای بسیار تخصصی دارند.برقراری این رابطه میان فردی و ائتلافی ،یک فرآیند رشدی است و یکی از مراحل آن ،کندوکاو در رویداد یا موقعیتی است که مراجع را مجبور کرده است به مشاوره پناه بیاورد.در امداد رسانی به مراجع مراحل تعهد و اکتشاف باید در این زمان انجام شود.
بعد از تکمیل این مراحل،مشاور با مراجع همکاری می کند تا به مرحله درک و عمل وارد شوند.ابتدا مسائل مراجع به صورت کلی و وسیع ابراز می شد،و با پیشرفت درفرایند مشاوره،اهداف جزئی و خاص تعیین یا دوباره تعریف می شود.

مراجعانی که وارد مشاوره می شوند از بعضی زمینه های زندگی خود آگاه هستند و آنهارا درک می کنند ولی بعضی زمینه ها برای انها پنهان یا سرکوب شده است.

پنجره جو هری نشان می دهد که اکثر مراجعان چگونه وارد مشاوره می شوند.پنجره جو-هری ابزاری برای مشاوره است که جوزف لوفت و هری اینگام در سال 1995 اختراع کردند.آنها اسم این پنجره را از ترکیب نام کوچک خود(جو+هری)انتخاب کردند.

"توجه" 
برای دریافت پاورپوینت کامل کتاب روی لینک زیر کلیک کنید
برای دریافت سایر فصول کتاب به صورت مجزا روی لینک زیر کلیک کنید
دسته بندی: کتاب » روانشناسی و روانپزشکی

تعداد مشاهده: 6358 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pptx

فرمت فایل اصلی: pptx - پاورپوینت - قابل ویرایش

تعداد صفحات: 36

حجم فایل:671 کیلوبایت

 قیمت: 25,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل پشتیبانی 24 ساعته : 09909994252