پاورپوینت فصل اول کتاب سازمان و قوانین آموزش و پرورش (کلیاتی درباره ی سازمان و شیوه های اداره آموزش)

دسته بندي : کتاب » علوم تربیتی
پاورپوینت فصل اول کتاب سازمان و قوانین آموزش و پرورش (کلیاتی درباره ی سازمان و شیوه های اداره آموزش و پرورش) ایران نوشته احمد صافی در قالبpptx و در حجم 27 اسلاید: 

بخشی از متن: 
مفهوم و ضرورت ایجاد سازمان 
آدمی برای پاسخ به نیازهای متعدد و گسترده معنوی و مادی خود باید از همفکری، همکاری و تشریک مساعی با انسانهای دیگر  در قالب ها و نظامهای خاصی استفاده کند که امروزه به آن سازمان می گویند. 

درباره علت یا علل نیاز همکاری افراد با هم و بهره مندی از یکدیگر دلایلی ارائه شده است 
جامعه شناسان آدمی را طبعا ((مدنی و اجتماعی )) می دانند و معتقدند نیازها، خصایص و امکانات وجودی او ایجاب  می کند در زندگی دسته جمعی و مشترک وارد شده برای رفع احتیاجات خویش از تعاون و همفکری مشترک دیگران استفاده کند.

همچنین تنوع نیازها ، گسترش دانش ها و مهارت های بشری ، توسعه و تکامل اشکال مختلف زندگی ، موجب گسترش سازمانهای متنوع و متعدد سیاسی ، اجتماعی ، اقتصادی و تربیتی شده و جوامع کنونی را بیش از پیش به سازمانهای مختلف نیازمند ساخته است. این نیازها تا حدی است که بیشتر افراد در سازمانی به نام ((زایشگاه)) متولد می گردند ، در سازمان ((خانواده)) رشد می یابند، در سازمانهای ((آموزشی و پرورشی )) آموزش می بینند و سرانجام در یکی از سازمانهای دولتی یا خصوصی وارد می شوند و سالهای متمادی عمر خود را به گونه ای در سازمانهای فرهنگی ، مذهبی ،علمی و.... صرف می کنند.

دسته بندی: کتاب » علوم تربیتی

تعداد مشاهده: 723 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: pptx - پاورپوینت - قابل ویرایش

تعداد صفحات: 27

حجم فایل:840 کیلوبایت

 قیمت: 40,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل پشتیبانی 24 ساعته : 09909994252